Ga je mee wandelen op zondag 12 maart a.s. in Ossendrecht? We worden door dominee Wim Lolkema en gemeenteleden van de Protestantse Gemeente Woensdrecht ontvangen in de Protestantse Kerk. Zij zullen met ons wetenswaardigheden delen van deze bijzondere kerk en hun gemeente.

Vervolgens gaan we onder leiding van een gids wandelen in en rondom Ossendrecht. We strekken de benen tijdens een route van maximaal 6 kilometer terwijl de gids ons meer over de omgeving verteld.

We sluiten af met een afzakkertje in een plaatselijke uitspanning en nemen tot slot afscheid van hen. Je bent van harte welkom om mee te gaan. Om 13.30 uur, Protestantse Kerk Woensdrecht, Dorpsstraat 10, 4641 HW Ossendrecht.

Aanmelden voor maandag 6 maart bij Nic Rijnbende, bel of app 06-39661978 of stuur een e-mailtje naar n.rijnbende@xs4all.nl.