Wil jij ook altijd graag weten hoe iets werkt? Waar de regen vandaan komt en waar de wind naar toe gaat? Dan hoor jij vast bij die nieuwsgierige kinderen uit de bovenbouw die graag van alles willen weten!

Want voor zulke speurneuzen is er Basics! Dat is basiscatechese voor kinderen uit groep 7 en 8. Geen club, maar catechese, dat wil zeggen dat we op zoek gaan naar antwoorden op vragen zoals: wat voor een boek is de Bijbel, wat wordt er nu eigenlijk gevierd met Kerst en Pasen? En waarom zijn er eigenlijk kerken?

Basics is er dus voor nieuwsgierige kinderen die hier meer van willen weten.

Wanneer: op woensdagmiddagen 1, 8, 15, en 22 februari van 16:00 tot 17:00 uur in het jeugdhonk van de Kruiskerk, St. Lucasplein 1, Roosendaal

Wil je meedoen? Dan ben je van harte welkom!
Overleg met je ouders en neem je vrienden en vriendinnen mee!

Je kan je per e-mail aanmelden bij ds. Wybren de Jong: predikant@pgrkruiskerk.nl.