DE WEERSVERWACHTING IS GOED. DE VIERING IN DE OPENLUCHT BIJ DE BOERDERIJ VAN DE FAM. VAN KALMTHOUT, VENNESTRAAT 1, RUCPHEN, GAAT DOOR!

We nodigen je van harte uit voor de Startdienst op 10 september. De viering is dit jaar in de openlucht bij de boerderij van de familie Van Kalmthout, Vennestraat 1, Rucphen. Er is ook oppas- en kindernevendienst! En zelfs jongerendienst!

We beginnen om 10.00 uur.  Het thema is: ‘Ga mee, samen getuigen van geloof, hoop en liefde!’ De muziek wordt verzorgd door muzikanten uit onze gemeente.

Wil je meerijden, dan vragen we je om eerst naar de Kruiskerk te komen om 9.40 uur, dan rijden we gezamenlijk naar de boerderij. Er is gelegenheid om te parkeren in het weiland tegenover het huis. Als je op de fiets gaat, houd er dan rekening mee dat het, vanuit Roosendaal, circa 45 minuten fietsen is.

Neem ook een stoel(tje) en een lunchpakket mee. Na de dienst drinken we koffie, lunchen we met elkaar en is er nog een spel.

Kom je ook? Je bent van harte welkom! Uiteraard zijn gasten ook van harte welkom.

Tot dan!

PS Bij slecht weer wijken we uit naar de Kruiskerk. Vanaf 9.00 uur kun je op kruiskerk.nl lezen waar de dienst plaatsvindt.