Lidmaatschap in- of uitschrijven

Onze ledenadministratie verzorgt het in- en uitschrijven van leden van de Protestantse Gemeente Roosendaal. Omdat wij deel uitmaken van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN), wordt je tevens in- of uitgeschreven bij de landelijke kerk. Wil je laten uitschrijven bij een andere kerk, dan kun je dat alleen doen bij je eigen kerkelijke gemeente of parochie.

Ga je verhuizen, dan ontvangt de kerkelijke gemeente in je nieuwe woonplaats via de landelijke kerk een verhuisbericht, tenzij je dit hebt geblokkeerd in de gemeentelijke basisadministratie van je woonplaats (zie: Stichting SILA).

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met de ledenadministratie.

• MM slash DD slash JJJJ
  • Wil je s.v.p. kort de reden voor je in- of uitschrijving toelichten? Dank je wel

Protestantse Kerk

De Protestantse Gemeente Roosendaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland.

Sint Lucasplein 1
4703 HX Roosendaal