Doneren aan de Kruiskerk

Onze wekelijkse vieringen in de Kruiskerk, talloze activiteiten waaraan je kunt deelnemen en ook het bezoekwerk van onze vrijwilligers en predikanten zijn afhankelijk van giften. Je kunt het werk van onze gemeente financieel steunen door een financiële bijdrage te doen. Vul hier naast dan het bedrag in dat je wilt geven en doneer direct via iDEAL.

Steun het werk van onze gemeente

Je kunt het werk van onze gemeente steunen door een gift over te maken.

Welk bedrag wil jij geven?

HARTELIJK DANK!

Geef, zodat wij anderen kunnen helpen

Als gemeente geven we ook hulp aan anderen. Onze diaconie verzorgt die hulp. Zowel plaatselijk (denk bijvoorbeeld aan de Voedselbank ‘Goed Ontmoet’ en de speelgoedbank ‘Heppie’), als projecten in binnen- en buitenland. Wil je het werk van onze diaconie steunen, vul hier naast dan het bedrag in dat je wilt geven en doneer gelijk via iDEAL.

Steun het werk van onze diaconie

Je kunt het werk van onze diaconie steunen door een gift over te maken. Zo kunnen wij nog meer mensen helpen!

Welk bedrag wil jij geven?

HARTELIJK DANK!

Protestantse Kerk

De Protestantse Gemeente Roosendaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland.

Sint Lucasplein 1
4703 HX Roosendaal