Gemeentegids 2020

De Gemeentegids bevat informatie over de organisatie van de Protestantse Gemeente Roosendaal (Kruiskerk). Deze versie bevat, i.v.m. de privacy, geen contactgegevens van gemeenteleden, de papieren editie wel.

Je kunt door de Gemeentegids bladeren. Je kunt de digitale Gemeentegids downloaden, printen of groter maken. Gebruik daarvoor deze buttons onder de afbeelding van de Gemeentegids

Als je de Gemeentegids hebt gelezen, druk je op de knop Escape (esc)  en ga je terug naar de website.

Bestelformulier

Leden van de Protestantse Gemeente Roosendaal kunnen de papieren editie van de Gemeentegids bestellen. Die versie bevat ook de namen, huisadressen, telefoonnummers en de e-mailadressen van de gemeenteleden.

Ja, ik wil de Gemeentegids graag thuis ontvangen.

Protestantse Kerk

De Protestantse Gemeente Roosendaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland.

Sint Lucasplein 1
4703 HX Roosendaal