• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst – 10.00 uur; Kerk & schooldienst

17 maart

Voorganger: Ds. Wybren de Jong

Kerk &schooldienst
Je bent van harte welkom in deze viering!
Er is elke week kindernevendienst. Ook drinken we, elke zondag na de kerkdienst, samen koffie, thee of iets fris. Op iedere eerste en derde zondag van de maand is er jongerendienst voor jongeren vanaf de brugklas tot en met 18 jaar. Je bent van harte welkom in het jeugdhonk van de Kruiskerk. Je kunt de kerkdienst live of op een later moment online meebeleven via de website. Klik daarvoor op de knop ‘Dienst meebeleven’. Klik op de knop ‘Liturgie’ en je kunt de liturgie bekijken of printen, zodat je de viering thuis nog beter kunt volgen.

Ambtsdragers Lezingen Liederen
Marian van Putten De gelijkenis van de NLB 289
Johan Henken verloren zoon God kent jou vanaf het begin
    “Welkom thuis” (luisterlied)
Organist:   “Pak maar mijn hand” (luisterlied)
Teun Dekker   Zwart Wit (luisterlied)
Koster:   Kinderopwekking 188, U bent erbij
Harm Wildeman   Onze Vader (versie Elly en Rickert)
    Maak een vrolijk geluid voor de
    Heer, (versie Elly en Rickert)

Collectes

De eerste collecte is de diakonale collecte is voor de strijd tegen kanker, via de organisatie van “Cycle Sensation.” De kinderen van groep 7 en 8 gaan hiervoor fietsen op 12 april

De tweede collecte is bestemd voor het eigen kerkenwerk.

Je kunt bijdragen via de app GIVT, met collectebonnen of contant, of door je gift over te maken op IBAN NL83 RABO 0373 7281 15 t.n.v. Protestantse Gemeente Roosendaal onder vermelding van het collectedoel.

Collectebonnen zijn op de eerste zondag van de maand, na afloop van de kerkdienst, in de Kruiskerk verkrijgbaar. Je kunt gelijk contant afrekenen of pinnen.

Hoe heb jij deze dienst beleefd?
Heb je een opmerking, vraag of idee, laat het ons weten. Als je wilt dat we contact met je opnemen stuur ons dan een e-mail of vul het contactformulier in. Vergeet niet je naam, telefoonnummer en/of mailadres te vermelden.

0 reacties

Datum: