« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst – 10.00 uur

10 maart

Voorganger: ds. mw. Tineke Veldhuizen

Je bent van harte welkom in deze viering! Er is elke week kindernevendienst. Ook drinken we, elke zondag na de kerkdienst, samen koffie, thee of iets fris. Op iedere eerste en derde zondag van de maand is er jongerendienst voor jongeren vanaf de brugklas tot en met 18 jaar. Je bent van harte welkom in het jeugdhonk van de Kruiskerk. Je kunt de kerkdienst live of op een later moment online meebeleven via de website. Klik daarvoor op de knop ‘Dienst meebeleven’. Klik op de knop ‘Liturgie’ en je kunt de liturgie bekijken of printen, zodat je de viering thuis nog beter kunt volgen.

Ambtsdragers Lezingen Liederen
Peter Donkervoort Jeremia 29 : 1 – 14 NLB 23c : 1, 2
Hans van den Broek Johannes 6 : 1 – 13 NLB 23c : 3, 4, 5
    NLB 390 : 1, 2, 3
Organist:   NLB 678 : 1 t/m 4 en 9
Chris v.d. Berg   NLB 390 : 4, 5
Koster:   NLB 418 : 1, 2
Adri de Wijze   NLB 418 : 3, 4
Lector:
Anne Roos

Collectes

De eerste collecte is de Veertigdagentijdcollecte van Kerk in Actie – Zending Indonesië – Sterke vrouwen in de kerk De lokale kerkgemeenschappen op Papoea spelen een belangrijke rol in de samenleving, vooral in de afgelegen gebieden waar onderwijs en gezondheidszorg slecht functioneren. Veel vrouwen nemen sociale en pastorale taken op zich. Kerk in Actie ondersteunt de kerk op Papoea in het toerusten van vrouwen voor deze taken. Zij kunnen een diaconale of maatschappelijke training volgen, maar ook een alfabetiseringscursus of naailes. Ook licht de kerk vrouwen via een voedingsprogramma voor over gezonde voeding. Meer lezen: www.kerkinactie.nl/vrouwenindonesie

De tweede collecte is bestemd voor het eigen kerkenwerk.

Je kunt bijdragen via de app GIVT, met collectebonnen of contant, of door je gift over te maken op IBAN NL83 RABO 0373 7281 15 t.n.v. Protestantse Gemeente Roosendaal onder vermelding van het collectedoel.

Collectebonnen zijn op de eerste zondag van de maand, na afloop van de kerkdienst, in de Kruiskerk verkrijgbaar. Je kunt gelijk contant afrekenen of pinnen.

Hoe heb jij deze dienst beleefd?
Heb je een opmerking, vraag of idee, laat het ons weten. Als je wilt dat we contact met je opnemen stuur ons dan een e-mail of vul het contactformulier in. Vergeet niet je naam, telefoonnummer en/of mailadres te vermelden.

0 reacties

Datum: