« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst – 10.00 uur

28 april

Voorganger: ds. Wybren de Jong

Je bent van harte welkom in deze viering! Er is elke week kindernevendienst. Ook drinken we, elke zondag na de kerkdienst, samen koffie, thee of iets fris. Op iedere eerste en derde zondag van de maand is er jongerendienst voor jongeren vanaf de brugklas tot en met 18 jaar. Je bent van harte welkom in het jeugdhonk van de Kruiskerk. Je kunt de kerkdienst live of op een later moment online meebeleven via de website. Klik daarvoor op de knop ‘Dienst meebeleven’. Klik op de knop ‘Liturgie’ en je kunt de liturgie bekijken of printen, zodat je de viering thuis nog beter kunt volgen.

Ambtsdragers Lezingen Liederen
Wim Schot Deuteronomium 4: 32 – 40 NLB 121: 1, 2
Eric Oostdijck Johannes evangelie NLB 121: 4
  Johannes 15:1 – 8 NLB 655: 1, 2, 3 en 4
Organist:   Wij gaan voor even uit elkaar”
André v.d. Akker   NLB 314: 1 en 2
Koster:   NLB 656: 1, 2 en 3
Tiny Pot   Link naar het lied: http://www.youtube.com/watch?v=N1NQgtyrc7w
Lector:   NLB 653: 1, 5 en 7
Cor Koevoets   NLB 418: 1, 2 en 3
    NLB 961
    NLB 708: 1 en 6 (het volkslied)

Collectes

De eerste collecte is bestemd voor: MAF (Mission Aviation Fellowship)
MAF vliegt waar wegen eindigen. MAF is een non-profit vliegtuigmaatschappij met als doelstelling om iedereen waar hulp, goederen en het Evangelie moeilijk verkrijgbaar zijn te helpen. Met 120 MAF-vliegtuigen vliegen zij wereldwijd om noodhulp en het evangelie naar moeilijk bereikbare gebieden te brengen.
Dit doet MAF door de lucht, over de weg en over het water. Hulp moet voor iedereen toegankelijk zijn en niemand mag onbereikbaar zijn.
MAF vliegt voor meer dan 1.400 kerken en (hulp)organisaties met 120 MAF-vliegtuigen wereldwijd.
Meer lezen:  MAF.nl

De tweede collecte is bestemd voor het eigen kerkenwerk.

Je kunt bijdragen via de app GIVT, met collectebonnen of contant, of door je gift over te maken op IBAN NL83 RABO 0373 7281 15 t.n.v. Protestantse Gemeente Roosendaal onder vermelding van het collectedoel.

Collectebonnen zijn op de eerste zondag van de maand, na afloop van de kerkdienst, in de Kruiskerk verkrijgbaar. Je kunt gelijk contant afrekenen of pinnen.

Hoe heb jij deze dienst beleefd?
Heb je een opmerking, vraag of idee, laat het ons weten. Als je wilt dat we contact met je opnemen stuur ons dan een e-mail of vul het contactformulier in. Vergeet niet je naam, telefoonnummer en/of mailadres te vermelden.

1. Jan van Blanken

Dankbaar dat we uitgenodigd werden om thuis de dienst met een brandende kaars mee te beleven. Heerlijk de gelijkenissen die wijzen op de verbondenheid met God. Wat goed deze Woorden te horen. Dank! Aan Hem alle eer.

Datum:
28 april