Kerkdienst – 10.00 uur (Palmzondag)

Voorganger: Ds. mw. Marjo den Bakker

Een viering die je kunt meebeleven in de Kruiskerk en live of later online kunt volgen via de website.

Find out more

Kerkdienst – 19.30 uur (Witte Donderdag & Heilig Avondmaal)

Find out more

Kerkdienst – 19.30 uur (Goede vrijdag )

Voorganger: Pastor, mw. Bieneke de Waal

Find out more

Kerkdienst – 22.00 uur (Stille zaterdag)

Find out more

Kerkdienst – 10.00 uur (Pasen)

Voorganger: ds. J.A.H. Timmers of Mevr. D.Timmers - Huigens

Voorganger: ds. Wybren de Jong

Voorganger: ds. mw. Charlotte Inkelaar

Voorganger: ds. Wybren de Jong

Kerkdienst meebeleven?

Je bent van harte welkom in onze vieringen op zondagmorgen om 10.00 uur in de Kruiskerk.

De Kruiskerk:
is rolstoelvriendelijk
heeft ringleiding
heeft wifi

Online meebeleven

Je kunt onze vieringen online meebeleven via Kerkdienstgemist.nl. De orde van dienst vind je, meestal vanaf woensdag, hierboven bij de eerstkomende kerkdienst (klik op ‘Meer weten’). De orde van dienst staat ook in de Nieuwsbrief.

App Kerkdienstgemist

Download de App Kerkdienstgemist op je tablet of smartphone via Google Play. of Apple Store.

Hier kun je de meest recente vieringen terugluisteren of -zien.

Via de button van Kerkdienstgemist.nl kun je op zondagochtend vanaf 10:00 uur de kerkdienst online meebeleven en zijn ook eerdere kerkdiensten te vinden.

Het terugluisteren en/of kijken is mogelijk via de website “www.kerkdienstgemist.nl”.

Vervoer nodig?

Mocht je geen vervoer hebben, of niet in staat zijn om onze vieringen zelfstandig te bezoeken, dan kun je gebruik maken van onze gratis autodienst. Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Protestantse Kerk

De Protestantse Gemeente Roosendaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland.

Sint Lucasplein 1
4703 HX Roosendaal