• Dit evenement is voorbij.

Wil jij een Palmpasenstok maken?

23 maart|14:00 - 15:30

Op zondag 24 maart is het Palmpasen. Met Palmpasen denken we aan de intocht van Jezus, die op een ezeltje Jeruzalem binnen reed. De zaterdagmiddag voor Palmpasen maken we met de kinderen Palmpasenstokken. Wil jij een Palmpasenstok maken?

Kom dan zaterdag 23 maart 14.00 tot 15.30 u naar de Kruiskerk.

Wat heb je nodig?

Vraag je papa of mama of iemand anders om een stok voor je te maken (kruis met lange stok van ca. 80 cm en korte stok van ca. 40 cm) en neem deze mee. De versiering van de Palmpasenstok bestaat uit allerlei symbolen, die met Pasen te maken hebben. Daarover vertellen we die zaterdagmiddag meer. Ook zorgen we voor versiering en wat lekkers.

Op zondag 24 maart mag je je eigen Palmpasenstok tijdens de dienst in de kerk dragen. En we zullen wat extra stokken maken om naar gemeenteleden te brengen, die wat extra aandacht kunnen gebruiken.

Aanmelden

Wij vinden het fijn als je voor 21 maart laat weten of je een Palmpasenstok komt maken.

Je kan je samen met papa, mama of een andere helper per mail aanmelden bij:

Tonja Nortier tonjanortier@hotmail.com / 06 37467610 of

Miranda Boelhouwers aj.boelhouwers@kpnmail.nl / 06 30352920