• Dit evenement is voorbij.

Pelgrimeren rond levensvragen

6 april|09:00 - 12:00

Zaterdagochtend 6 april om 9.00 uur bent u door  Vol-zin op de Brabantse Wal van harte uitgenodigd bij een pelgrimstocht. In kleine groepjes wandelen we 3 uur lang over 10 kilometer onverharde bospaden, struinend door duin en bos, van Marie-Adolphine naar Franciscus, terwijl we praten over mooie levensvragen en stil staan bij wat mooi is en aandacht vraagt. Met een historisch verhaal als start en een inspirerend moment tot besluit.

We verzamelen om 9 uur in kapel Marie Adolphine, Adolphineplein 2, Ossendrecht. Neem een pauzehapje mee voor onderweg en een boterham voor de lunch.

Om 14.30 uur eindigen we Broederhuis St. Marie, Boomstraat 7, Huijbergen.                                       Maak afspraken met andere wandelaars en breng, op weg naar Ossendrecht, één auto in Huijbergen waarmee de chauffeurs vanuit Huijbergen kunnen worden teruggebracht naar het startpunt in Ossendrecht.

Opgave via: w.lolkema@gmail.com / T: 06 17 24 64 10

Datum: