Kloosterweekend

10 mei|13:00 - 12 mei|15:00

Wil je de rust en stilte in een klooster ervaren? Met een oecumenische groep? Dan gaan we in het tweede weekend van mei de regelmaat van het kloosterleven ervaren. Er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Van vrijdag 10 tot zondag 12 mei leeft u onder begeleiding van ds. Wybren de Jong met maximaal tien deelnemers een weekend lang mee op de getijden van de Benedictinessen van de Priorij ‘Regina Pacis’ te Schotenhof in België. De Priorij is omringd door een prachtig park waar u naar hartenlust kunt wandelen.

Het spirituele leven van de zusters kenmerkt zich niet alleen door bezinning, gebed en stilte, maar ook door gastvrijheid. Iedereen is welkom.

Voor meer info zie: www.benedictinessen-schoten.be

Plaats: Benedictinessen Priorij “Regina Pacis” Schotenhof, St.-Amelbergalei 35, 2900 Schoten     Vertrek: rond 13.00 uur op vrijdag 10 mei en terugkomst rond 15.00 u. op zondag 12 mei                                  Kosten: reiskosten plus € 100,- voor het verblijf

Info en opgave vóór bij ds. Wybren de Jong: E: predikant@pgrkruiskerk.nl / T: 0681025524

Begin:
10 mei|13:00