« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Excursie naar Visioenen Naar de rand van de hemel

2 maart|09:30 - 15:00

Zaterdag 2 maart bent u welkom op een excursie naar museum Krona in Uden voor de tentoonstelling Visioenen die een verbinding maakt tussen visionaire Middeleeuwse en heilige vrouwen, zoals Birgitta van Zweden en Hildegard van Bingen, en hedendaagse  vrouwelijke kunstenaars, zoals Femmy Otten en Emma Talbot. Wat hen bindt is dat ze hun visioenen op eigen manier benaderen, van ingetogen tot uitbundig, van interactieve installaties tot geurervaringen en filmbeelden die je doen huiveren en glimlachen.                                   De onnavolgbare wegen van het visioen voeren ons naar het onvoorstelbare, kortom naar de rand van de hemel.

Maximaal 12 deelnemers.

Verzamelen: 9.30 uur bij St. Josephstraat 2, Roosendaal

Kosten: €15.- voor auto en koffie inclusief gebak.

Entree museum: €11.-. Lunch brasserie: eigen kosten.

Opgave: vóór 19 febr. via spiritinroosendaal@gmail.com onder vermelding van uw 06-nummer.

Datum:
2 maart