Evenementenreeks Evenementenreeks: Eetgroep Kruiskerk

Eetgroep Kruiskerk

3 mei|18:00 - 20:00

De eetgroep van de Kruiskerk komt elke eerste vrijdag van de maand bij elkaar om te genieten van een uitgebreide maaltijd. De eters zijn vooral de oudere en alleengaande gemeenteleden.

Het is altijd gezellig om met elkaar en niet alleen te eten. We staan open voor een praatje en geven elkaar wat aandacht. De maaltijden zijn gevarieerd en we doen ons best om steeds wat nieuws te maken. Je wordt ontvangen met een glaasje wijn of water met daarbij een nootje en daarna volgt een lekker soepje vooraf met natuurlijk de balletjes. De hoofdmaaltijd biedt keuze uit twee hoofdgerechten, maar allebei eten mag ook. Dan een heerlijk toetje met nog koffie, thee en veel zoet. Kortom, genoeglijk eten.

Wil je ook meedoen? Elke eerste vrijdag van de maand in de Kruiskerk. Je kunt je per e-mail aanmelden via cdekorte.1@kpnmail.nl.

Datum:
Tijd: