Samen Kerk!

Samen Kerk! is ons kerkblad. Dat verschijnt zes keer per jaar, rondom de belangrijke momenten van het kerkelijk seizoen.

Vanwege het delen van persoonlijke berichten is ons digitale kerkblad niet openbaar toegankelijk. Je kunt Samen Kerk! alleen op de website lezen als je beschikt over de inloggegevens. Deze worden je voor iedere nieuwe editie per e-mail toegestuurd.

Voer het wachtwoord in en klik op Log in om de meest recente kerkbladen door te bladeren.

Inloggen

Meld je nu aan

Je kunt Samen Kerk! zowel op papier als digitaal ontvangen. De papieren versie wordt bezorgd op het huisadres, de digitale versie kun je op de website lezen.

Leden van de Kruiskerk ontvangen Samen Kerk! gratis. Eén keer per jaar vragen we je om een vrijwillige financiële bijdrage, zodat het niet ten koste gaat van andere activiteiten in onze gemeente.

We wensen je veel leesplezier!

Meld je nu aan
Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Tip de redactie

Wil je een nieuwtje of wetenswaardigheid in Samen Kerk!  plaatsen? Neem contact op met de redactie:

• Beschrijf hier je tip

Protestantse Kerk

De Protestantse Gemeente Roosendaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland.

Sint Lucasplein 1
4703 HX Roosendaal