• Dit evenement is voorbij.
Evenementenreeks Evenementenreeks: OECUMENISCHE SOEPMAALTIJDEN IN DE PAASTIJD

OECUMENISCHE SOEPMAALTIJDEN IN DE PAASTIJD

19 februari|18:00 - 19:00

Kerstmis ligt amper een maand achter ons. Op 18 december genoten we van de laatste soepmaaltijd in de Advent. Pasen komt er al weer aan, op 31 maart, een vroege Pasen.

Dat betekent dat we weer 6 keer voordien op maandagen bij elkaar komen voor de soepmaaltijden. Hoe was het ook alweer? We hebben een aantal trouwe soepkokers die ons op maandag 19/2, 26/2, 4/3 , 11/3, 18/3 enĀ  25/3 een vegetarische soep voorzetten. De maaltijden worden begeleid door voorgangers van de Kruiskerk en de Norbertusparochie. Aanvang 18.00 uur tot 19.00 uur.

Ook is er weer een goed doel. In de Advent was dat Stichting Wij Samen. Daar stuurden we 250,80 Euro naar op. Voor een speelotheek. Het doel voor deze periode is: Astrid Helpt. Dit is een persoonlijk initiatief van Astrid van Buuren voor de minder draagkrachtigen in onze stad. Zij verzorgt voor hen Kerstpakketten in de Kersttijd en Paaspakketten voor een Paasbrunch. Zij moet het hebben van giften. Daarom willen we haar een financieel steuntje in de rug geven. Bij de eerste soepmaaltijd op 19/2 komt Astrid zelf een toelichting geven. We zien je graag in de Kruiskerk op de aangegeven maandagen. Tot dan!

Datum:
19 februari