Ook dit voorjaar organiseert Spirit in Roosendaal een schilderworkshop in de Kruiskerk met als thema “Opbloeien in de Lente”. Als je naast het schilderen ook graag andere materialen wilt gebruiken is daar alle ruimte voor. We laten ons inspireren tekst en beeldmateriaal. We gaan aan de slag met verf en andere materialen. Ieder geeft invulling aan de eigen gedachten die dit thema oproept. Uiteindelijk ga je naar huis met een persoonlijk werkstuk. Marion Vriens (beeldend kunstenaar) en Alida van der Maarel (pastoraal werker) begeleiden je door het project.
Schilderervaring is niet vereist. Vergeet je niet aan te melden, dit in verband met de voorbereidingen voor de lunch De workshop kan alleen doorgaan als er minimaal 6 deelnemers zijn . Wij verheugen ons op een mooie inspirerende dag samen.

Wanneer: Zaterdag 25 maart
Plaats:   Kruiskerk, St. Lucasplein 1, Roosendaal
Tijd:       9.30 uur – 16.00 uur
Kosten: 25 euro (incl. lunch en materialen)