Natuurlijk was het door corona een andere startzondag dan ooit tevoren – en toch ook weer niet. Het was namelijk fantastisch om met elkaar in de buitenlucht bij elkaar te komen. Om samen weer sinds lange tijd te zingen! Om de verhalen te horen die Wilma Wolfswinkel van Kerk in Aktie te vertellen had: over christenen in het Midden-Oosten en over storytelling. Wat misschien wel een toef op de start was, was het koffie drinken mét een mini-gebakje en daarbij vooral de ontmoeting met elkaar. Velen bleven lang hangen!

Afijn, alhoewel anders dan anders was deze zondag niettemin een enthousiaste, vrolijke en zonnige start van ons nieuwe kerkelijk seizoen.

Dankzij de familie Van Kalmthout (boerderij), de koffieploeg, het welkomteam, de jongeren (parkeerplaatswijzers), de kindernevendienst, Harm Wildeman (koster), Joppe Boelhouwers (geluid), Teun Dekker (orgel), Ivo Krijnen (foto’s) dienstdoende ambtsdragers, vele anderen en iedereen die aanwezig was. Want kerk-zijn doen we samen.